fredag 24. juni 2016

En vakker tale...

...fortjener vakker innpakning<3

Nå er det mange som har holdt sine flotte bryllupstaler,
og mange som fortsatt venter på tur,
og for de som ønsker å gi bort talen i ettertid 
kommer det her et supert tips!



For to år siden var jeg forlover i et bryllupet,
og i stedet for å ha talen på kort eller lapper,
limte jeg talen inn i et trekkspill album.
Albumet fungerte som ei lita bok,
og ga meg akkurat den støtten jeg trengte under talen;)


Etter bryllupet 
fremkalte jeg noen fine bilder 
jeg hadde tatt på bryllupsdagen,
og limte inn i albumet.
Dette ble en kjempefin gave 
å gi til brud og brudgom i ettertid<3


Nå finnes dessuten mulighet til å lage albumet 
enda mer personlig ved å prege inn navn og dato.
Denne TailorMade-tjenesten har vi i butikken vår, 
Bookbinders Design i Trondheim.
Ta turen innom eller send en mail til
hilde@papirogdesign for mer informasjon.



Dette er dessuten en super måte å gi bort gavekort
eller pengegaver til brudeparet på;
Lim inn noen bilder av det blivende ekteparet
eller skriv inn noen fine dikt og tekster.
Det blir et fint kort, og gjør litt ekstra ut av gaven<3

Albumet koster 150:- uten preg, og 400:- med to linjer valgfri tekst.
Du finner den i butikken vår i Jomfrugata
eller på nettbutikken vår her:


- Make your life memorable -

Hilde:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar