mandag 9. november 2015

Gave fra hjertet

Så hva skal man gi når man skal på kalas til en hjertens god venn?
Det er ikke lett å få kjøpt takknemmelighet for et vennskap, så hvis man lager noe selv synes jeg det sier mye mer<3

For en liten stund siden feiret jeg min gode venn Charlotte,
og jeg visste akkurat hva som skulle bli gaven;

Et trekkspillalbum!


Fyllt med noen minner, noen fine tekster, og gode ord er den helt super til å vise noen du er glad i at du setter pris på dem!


Jeg liker dessuten ekstra godt å lage egne kort,
og hadde blitt inspirert av siden til Emily på cupcakes and cashmere 
til å piffe opp håndskriften litt med "faux calligraphy".




Har du også lyst til å prøve er det bare å følge oppskriften her:
(Emilys favorittpenn finner du her: Gelly Roller Sort)

Det ble en veldig hyggelig gave å gi bort, 
og Charlotte ble kjempeglad<3

Trekkspillalbumene finnes i mange forskjellige farger,
og er en toppen gave å gi bort.
Helt personlig, men også et overkommelig prosjekt:)
Og med Tailormade-preging på blir det jo helt perfekt!



* Making life memorable *

Hilde<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar