tirsdag 1. november 2016

Juleboka mi

Når det nærmer seg jul gleder jeg meg alltid til å ta fram juleboka mi<3

I mange år har jeg samlet juleinspirasjon,
julenotater, juleidéer og juleoppskrifter i en egen juleperm.
Og det er super steming hjemme hos oss når jeg tar frem julepermen -
da vet vi at den herlige ventetida er igang:)


I permen samler jeg alt som har med jula å gjøre;
Handlelister, hvem vi sender julekort til, adresser, julegavene, 
hva skal huskes, oppskrifter, inspirasjon, og så videre<3




Min julefavoritt er ordentlig julerød,
men permen finnes også i mange andre farger,
ferdig preget med julemotiv:
Webshop Juleperm 170x200

Liker du idéen?

Her er noen tips til hva som kan være med i en julebok<3

Oppskrifter

Jeg finner alltid supre oppskrifter på Trines Matblogg!

Julesyssler

Den fineste julepynten lager man selv.
Jeg har forskjellig inspirasjon og bretteinstruksjoner i min bok:)

Som for eksempel:
Julekuler DIY

og

Lekre origami-stjerner

Ha en strålende fin førjulstid,
og
- Make your life memorable -

Hilde<3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar