tirsdag 18. november 2014

Juleboka mi

Når det nærmer seg jul gleder jeg meg alltid til å ta fram juleboka mi<3

De siste 10 årene har jeg samlet juleinspirasjon,
julenotater, juleidéer og juleoppskrifter i en egen juleperm.
I år fikk innholdet nye klær -
Jeg måtte jo bytte til en perm fra Bookbinders, med preging på;)


I permen samler jeg alt som har med jula å gjøre;
Handlelister, hvem vi sender julekort til, adresser, julegavene, 
hva skal huskes, oppskrifter, inspirasjon, og så videre<3




Min julefavoritt er ordentlig julerød, men permen finnes også
i mange andre farger: Perm 170x200

Liker du idéen?

Her er noen tips til hva som kan være med i en julebok<3

Oppskrifter

Jeg finner alltid supre oppskrifter på Trines Matblogg!


(Bildene er tatt av Trine, og er hentet fra bloggen hennes)

Julesyssler

Den fineste julepynten lager man selv.
Jeg har forskjellig inspirasjon og bretteinstruksjoner i min bok:)

Som for eksempel:
Julekuler DIY

og

Lekre origami-stjerner

Ha en strålende fin førjulstid,
og
- Make your life memorable -

Hilde<3 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar