fredag 19. juli 2013

Especially for you...

For meg er det viktig at gavene jeg gir bort gir mening.
Jeg vil at en gave skal vært personlig,
og jeg vil gjerne det skal være noe som blir brukt.
Da Silje (som også har egen blogg)
skulle gi bort konfirmasjonsgave til fadderbarnet sitt
synes jeg hun traff blink når det gjelder personlige gaver!
Med denne permen fra oss på Bookbinders Design
og dette smykket fra An-Magritt
tenker jeg Emilie ble veldig glad for gaven sin<3


An-Magritt lager disse smykkene selv,
og du finner dem i nettbutikken hennes her.

Permen fra Bookbinders var en lilla perm,
som vi med vår TailorMade-tjeneste,
hadde preget med hvit skrift.


Permen i formatet 17cm*20cm (kr 175:-) 
er super fleksibel, og kan brukes til alt!

Den kan for eksempel fylles med:


skrivepapir som finnes i både linjert
og ulinjert (kr 49.- for en bunt),


plastlommer (kr 10:- pr stk),


visittkortlommer (kr 12:- pr stk),


eller fotopapir i hvitt eller sort (kr 55:- for 10pk).
Permen kan bli en kokebok, et lite fotoalbum,
en adressebok, en arbeidsperm,
en utklippssamler, en minnebok, en reisebok...
mulighetene er uendelige!
Skal du gi bort en gave snart?
Håper du har blitt litt inspirert av dette forslaget:)


Takk Silje, for fine bilder og topp feedback!


- Make your life memorable -

Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar