torsdag 3. april 2014

Tema : Kjøkken!


Hjemme hos meg er vi en gjeng matelskere!
Vi elsker å lage mat - og selvfølgelig spise mat;) -
og gamle godinger er like populært som det å prøve noe nytt.

Og starten på et godt måltid er jo gjerne at man tar fram
ei kokebok, en utskrift fra nettet,
en oppskrift man har fått av noen eller et utklipp fra et blad.
(Jeg lar meg veldig ofte inspirere av Trines Matblogg)

Kokeboka vi vanligvis tar frem er en av permene våre
som er i hendig A5-format.
Disse er fyllt med alle våre favoritter,
og oppskrifter vi har funnet som vi har tenkt prøve fremover<3

 
Noen oppskrifter skriver vi ned selv,


andre er småhefter vi tar vare på i plastlommer

og mange er utklipp og utskrifter vi har samlet på.

Kokebøker er jo virkelig en ting man blir veldig glad i,
 og jeg elsker permene våre!

Foreløpig har jeg en til matlaging og en til dessert/baking,
men det bygger seg opp med flere oppskrifter,
så det spørs om vi snart får en til småretter også;)

Trenger du også å få orden på oppskriftene hjemme,
eller er du på jakt etter en fin gave til noen?
Kom til Bookbinders Design i Jomfrugata
eller besøk nettbutikken vår: papirogdesign.no.
Finn favorittfargen på perm,
og begynn å lag kokebok:)

- Start og kok! -


Hilde:)


3 kommentarer:

  1. hei! kunne du lagt ut flere bilder fra din kokebok evt annen inspirasjon?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Det kan jeg, Marthe:) Jeg lager ofte kokebok i julegave, så om ikke lenge kommer det et blogginnlegg om det. Ha en flott dag! Hilde:)

      Slett